pühapäev, 6. november 2022

Elus ja pohmellis

 Jah, ma elan veel!
Oi milline pettumus, kui keegi arvas mind ära koolend olevat... 
Näiteks viinasurma. Ei, pohmakas on pärit viinakuust kui sellisest.
Niisama lihtsalt umbrohust ei vabane - see tuleb tagasi - ei aita siin ussirohi ega püssihein. 
Vahepealsed uudised on siin, et keerasin kruvid maasse ning hakkasin vaikselt mingit majalobudikku püsti ajama oma 40 aastastest prussi- ja poolesajandi-vanustest lauajuppidest. No ei raatsinud kuidagi neid ahju ajada. Voodrilaudadest tuli puudus, siis saigi nood poolesajandilauad kasutusele võetud tänu ülafreesiseadme ostule.  Kui valmis saab ja kui viitsin, siis klõpsin mõne pildi... Juhul muidugi, kui mõni tugevam tormiollus selle hurtsiku pikali ei vajuta.
Üldiselt on asi selline, et ega enam viitsi midagi ajuollust üles keerata, sest lauslollust kohtab riigi tasandil ohtralt.
Kui viletsusejuht teadis pea poolteist aastat väliskomisjoni esimehe saagast, siis peaks ta väärikalt riigieidelikul moel tagasi astuma.  
...nojahnoh...

7 kommentaari:

tegelinski ütles ...

No oktoobri võlg tuleb ikka tasa kirjutada, muidu jääb blogi aasta lõpuks miinustesse...

Kaamos ütles ...

Jaa, täpselt, tegelinski sõnastas ka minu mõtte selgelt ära.
Ja pilte - enne tormi, peale tormi, kolme põrsakese kolimispidu, hundi visiit jne jne

mustkaaren ütles ...

Mis uberikust jutt käib?
Ma elan vanapuidu keskel ja ma ise olengi vanapuit, alalõpmata proovivad mingid sikud ja koid mind sööma asuda. Seega ikka huvitab, kuidas kaasmaterjalidel elu läheb.

Raisakull ütles ...

Tegelinski - Enda teada pole ma võlgu jäänud...
Kaamos - Pildid tulevad siis, kui kõik valmis.
Mustkaaren - Vihje on vihjamisi järgmises postituses.

tegelinski ütles ...

Ma nagu märkasin, et oktoober on tühi ;)
Kui see nüüd võlg ei ole.... no mis see siis on!?

Raisakull ütles ...

Aaa...
See oli viinakuu ja et midagi päris hästi teha, tuli spetsialiseeruda ainult ühele toimingule - kasekohina kuulamisele. Ega siis ei tohtinud segavat faktorit manuliseks olla. Seda enam, kui mu kuulmine nii kehva on...

Seda märkas küll, et selle aasta viinakuul pole postitusi, aga seda, et eelmisel aastal polnud mul talikuul sissekandeid, vot siis ilmselt olid küll silmaklapid kinni...

tegelinski ütles ...

Ei jäänud seegi märkamata, aga siis sai läbi sõrmede vaadatud ;)