neljapäev, 8. september 2022

Septembris sure janusse

 Teagi enam, kas peab üleüldise meediumi kuradile saatma. 
Mingisugune ajuvaba kampaania on taas käima lükatud. 
Et septembris ei joo...
Kuulge, niiviisi võib inimeseloom janusse surra, muudest elukatest ei tasu kõssata. 
Lisaks vedeliku mittetarbimisele võib ju kõikidel elusatel tekkida sooltehädad...

Mina ei kavatse sugugi joomata jätta - tsiteerides klassikuid: kaalul on rohkem kui õlu - ja nimelt minu elu.
Mis see teiste asi peab olema, kuidas mina oma elu sätin.
Seepärast ma sülitan või kusen ikka vilistades kõrge kaarega sedasorti kampaaniatele.
Ja tõele au andes ja olen ise ka tähele pannud, et need antialko-kampaaniad ajavad just alkoholi mõõdukalt tarbima jooma kaanima tavalisest suuremas koguses.
MOTT! 

2 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Kallasin on endale pitsi brändit, ise mures, et sempembris ju ei joo. Kaasa lohutas, et rohtu võtta ikka võib...

Raisakull ütles ...

Taas tsiteerides klassikuid: Põhjuse leiab alati!

Septembris on ju juurikate koristustalgud - kondipehmendajat peab sisse võtma...
Järelikult need kampaaniategijad (loe: linnavurled) ei mõika maaelust miskit.