reede, 3. aprill 2020

Köhöhh

Ega siin olegi, kui pean mõned mõtted oma kolbasiseses hapuks läinud hallivärvi sülditaolisest kallerdisest välja tulistama.
 Mine sa tea, millal järgmisel korral seda teha lastakse.

 Küsiti ükspäev minu käest, et mis elukutse mul on?
 Kurat, kust mina seda teadma peaks?
Võib-olla on surmakutse? See on igale elusolendile kolba sisse lajatatud.
Ainult, et seda ei osata lugeda ega näha.Või ei taheta. Ja mina pean olema see tarkpea, kes kahtlemata seda teab ja oskab, raisk.

Pensionireformiseadusest: kas on mõtet panku nuumata, kui pankurid ei osanud ega oska süllekukkunud rahaga midagi peale hakata, kui loteriikorras maha laristada. Ja tagatipuks kasseeriti sisse fondiosaku haldustasusid.
Kui eelpool nimetatud reform seadusandjate poolt rohelise tule sai, alles siis langetati vastutahtsi haldustasusid.
Kus need röövlinägudest pankurid enne olid?
Nüüd on asi kohtuvõimu pädevuses ütelda, kumb eksis: rahva esindusorgan või presiidiumi esinaine. Ma saan aru asjast nii – juhul kui kaalukauss langeb presidendi poolele, ei juhtu midagi, aga kui vastupidi, siis peab see andma mõtlemisainest, kas praegune presidendiemand on pädev oma Kadrioruametis.
Viimasel juhul on ka pankadepoolne altkäemaksu või mõjutuskahtlus õhus.

Oravad ja roosid on millegipärast viimasel ajal eriti vait. Ilmselt aduvad nad piiridedeta maailma mõttekat mõttetust.
Kaabulotimehed oleks ilmselt juba eelmisel aastal piirid kinni pannud, kui vaid "valdav enamus" vastu poleks sõdinud.

Kommentaare ei ole: