reede, 23. august 2019

Multifunktsionaalne velodroom


Käisin üks päev mönkriga heinamaal rada sisse kultiveerimas.

Noid kuradi mättaid oli ja on jätkuvalt palju, et mõned neist, tegelikult enamus sahisesid hobukultivaatoripiide vahelt läbi. See on justkui sasida veidi ulaka poisi pead. Tegelikult tuleks kuskilt traktor vaadata ning terve heinamaa üles künda, kasvõi koos võsaga... oleks on phäädth poiss. Lõpuks korjas kultivaator igasugu heina- ja mättasegu piide vahele, et ummistas täielikult piidevahelise ala ära.

Niisiis, on rada, nüüdseks looduslik velodroom, pikkusega tsirka 470 meetrit sisse õnnistatud. See 470 on tegelikult sisering, valikus on veel kuskil teine poolekilomeetrine ring, mis kulgeb pooleldi läbi angervaksa ja mis kokku annab kilomeetrise raja. Noh seda teist poolt pole võimalik mätastest puhastada, aga jääb vähemalt reservi kui esimene ots ära tüütab või muutun nii osavaks, et väntan slaalomit mätaste vahel.
Tekib küsimus, miks ma üldse vaevan ennast selle rajaga?
Aga vaat, lihaste toonust ja organismi vastupidavust tahaks tõsta. Lisaks veel kaalu ja rasvaollust tuleks ka maha võtta. Selleks pole enam vaja tiheda liiklusega teedel töllerdada. Ahjaa, võib-olla proovin jooksutrenni teha. Talvel saab ilusti suusarajad sisse tallata. Võimalus on veel kepikõndi harrastada...

Katsetasin pärast ratastega, et kuidas rada mekib?
27,5 tolliste jooksudega GT ei andnud positiivset tunnetki, kuid viimati kordatehtud kondiaurutaja pakkus paremat fiilingut. Järelikult on 26” Classic Stinger selliste maastikuomaduste jaoks parem variant, kuna GT tahab ilmselt kord juba sissetallatud rada ning kärab matkamasinana...


2 kommentaari:

Ulf D. Mortum ütles ...

Minnu paheletäneku perrä ommaki Classicu kondiraputaja ää maastikukulgemise apastraadi. Tõisalt, suuremb tsura ostse vahepääl taskuraha iist määnseki tundmatu vist Slovakkia riistapuu. Pruuvse isi kah, lätt nigu V2 Tõse Ilmasõa aal.

Raisakull ütles ...

Stingeriga võrreldes tundub Aggressor veidi raskem kuid toekam olema, kuid viskas mu paar korda sadulast maha - liiga peru teine vist.
Vedruamort tuleks välja vahetada - nati klobiseb elik teisisõnu, vana on teine. Ma olen mõned suuremad meiemaa netipoed läbi kamminud, pea kõik pakuvad ketaspiduritega amorte, samas kui mul oleks vaja pöiapiduriga versiooni.
Ravin nüüd oma selga edasi, mis maandumisel viga sai.