pühapäev, 10. oktoober 2021

Raisakull puhta punase jahil

 Mõtlesin viinakuul üleüldises mölisemises väikest viisi pausi pidada. Ja siis mingil ajal visualiseeriti mu okulaaride ette miskiisugune punane patune plärakas kuskilt hotelliseinalt. 

Õige momendi ärakasutamine votujahi tarvis viis mu mõttele, et mul polegi enam selgroogu, sellest äratundmisest järelduvalt olen selgrootu limukas.
Oeh! Kord pole mina, kord mu ego rahul.
Aga mis saast sealt ketist tõmmates alla tuleb, teab vast pisiasjades tuhniv kogenuim otsimootor ise...  
Mu veidi vildakas arusaam oli - tige puhisev kaine ketipull, endal silmad raevust verd täis valgunud. 
Igaks juhuks ei hakanud ma ilma põhjuseta riskima. Kuigi jah, tuleb tõdeda, et too uudishimu on tappev.

6 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Novot siis, tekitad siin unetust... loen ja itsitan.

Kaamos ütles ...

Vaat' oleks seal "Ketist tõmbamine keelatud!" , küll ma siis sikutaks...
Kus selline vägadema veider silt pildistatud on?

Raisakull ütles ...

Vanarahvas teadis, et hea tuju on hea une alus...

Raisakull ütles ...

Tarbatu hotelli Dorpati numbritoas pea paar aastat tagasi.

Kaamos ütles ...

Hotellitoas? Khm, ja kui tõmbasid, siis tuli ...misasi? Vesi? Toateenindus?
Aina põnevamaks läheb.

Raisakull ütles ...

Jeh, aina põnevamaks läheb jah - ilmselt tuleb kaine pull, kui silti uskuda ja see ketistab vee...
Või tuuakse kohalikud Olümpia või Viru linnud kandikul kätte.