neljapäev, 31. detsember 2020

Aasta viimane tehnoloogiamölin

Polegi tükk aega tehnoloogiast mölisenud. 
 See asi tuleb ära lappida ja seda enne aastanumbri vahetust. Ehkki viimane on ühiskonna kokkulepe, kuna aega ei eksisteeri mujal kui inimeseloomade peakolus. Mina näiteks ei kavatse aastavahetust tähistada. 
Ja milleks? 

 Toodi igasugust träni – hunnik mölahvöne ja üks Delli-läpakas. Põhimõtteliselt on viimane samasugune Vostro, millega ma tavaliselt netis jõlgun, vaid üks tollipurakas on ekraani vähem 15 vs. 14, kõik muu on sama. 14-tolline hakkab silmadele oma säriseva pildiekraanisagedusega.. Kuna mõlemil on 1gb+2gb mälu, siis mõlgutasin mõtteid selle üle, ehk annab 15tollise ekraaniga Vostro mälu poolest 4gigaseks tuunida. 
 Ei andnud, klemmiühendus on erinev, raisk... 

 Laadisin pea kõik mölaajajad täis, nüüd tuleb tengelpunga luhvitada ja igaleühele kõnekaart osta. Võimalik, et hakkan iseendaga maratonvestlusi maha pidama. 

 Sel aastal tehti kauges Austraalias mulle pooletoobikonto larhvivihikusse, et ma saaksin kursis olla Robinsoni seiklustele. See larhvivihik millegipärast peale suurt jänkistani tehnoloogiafirmade üheaegsete uuendustetulva mind enam ligi ei lase. 

 Nüüd ilmselt loll küsimus: vaata, omlett saatis mingi kirja, mis rääkis kuradi inaktiivse konto sulgemisest. Kui mu kolbasisene õieti mäletab. 
Mis too väljend siis tähendab – inaktiivne? 


Kommentaare ei ole: