reede, 27. november 2020

Taevas mitme kandi pealt

Kuna hallil hullusel pole enam piire, siis on kõik mu selle-nädala-teema  piirituses laagerdunud aastatetagused hetked, mis Tuulekaeras vast publikumi pilgu alt läbi käinud ning isegi läbi nämmutatud, kuid uusi osalejaid silmas pidades mõtlesin, et  (taas)üllitan mõned neist taevapiltidest siin. Taaskasutuse wärk pidi endiselt ruulima. 
Biitlite "Lady Madonna":
Mässav taevas:
Müstiline episood ilutulestiku aegu:

10 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Lemmikuks on esimene! Viimane pilt tekitab küsimusi. Et kes või miks nad seal sibavad?

Raisakull ütles ...

Värskenda mälu elik teisisõnu kae aastakümnetagustelt piltidelt kommentaare.
Tegin asja lihtsamaks - lisasin pildipealkirjadesse otseteed antud postituse ja kommentaaride manu.

tegelinski ütles ...

No see aastatetagune TwD kommentaar haakub natuke minu nägemusega... ma ei osanud hästi sõnastada ;)

TwD ütles ...

DJiizis, jessuke ja pyha myristus! oleks mul ka õhkagi meeles old, mis ma siia olin kirjutanud. Lugesin ja naersin, naersin ja lugesin.
Aga taevad olid come backki väärt igal juhul.

Helve ütles ...

Viimane pilt - kuratlikud öö silmad. TwD kommentaari lugesin hiljem. Hm, ka nii on ...

Udo ütles ...

Mind kõnetas ka kõige rohkem esimene pilt. Sellise vaatemängu ees seistes liiguvad ka mõtted peas nagu väikesed popsatused. Mitte selline tavaline möll nagu kosest tormav vesi.

Raisakull ütles ...

:D

Raisakull ütles ...

Eriti, kui nii kenad kõik on.
Lisaks veel aastatetagused kommentaarid panevad i-le täpi peale...

Raisakull ütles ...

...jah võimalik sõna jätta - niimoodi saab vähemalt muige suunurka.

Raisakull ütles ...

Vanaisa piip tuli meelde millegipärast peale sõna "popsatused" lugemist.