laupäev, 31. oktoober 2020

Raisakulli tekstuurijaht

Nii kummaline, kui see ka ei ole, otsides pilditaolist ollust seekordse votujahi jaoks, ei saa ma üle ega ümber Tarbatust. Allolev minu poolt peatatud hetk peaks kujutama vesist, maist ja õhulist tekstuuri. 
Värskema kraami sain eile kinni püütud ühest Tarbatu intelligentide kantsis elik raamatupoes asuvas söömakohast, kus ma sõna otseses mõttes luristasin matsi kombel peenete kommetega inimeste seas omale õltsi sisse ja peale matsutasin mingit veisepraadi. Oodates seda viimast, tuli meelde, et votujahi täide tuleb ka kinni püüda. Et ma vähe vintis olin, ei viitsinud ma püstigi tõusta, sestap sellise nurga alt sain linnu välja päästetud, kus on tõeliselt tekstuuri mitmele maitsele. 
Sealsamas söömakohas, peale saagi kinnipüüdmist proovisin intelligentsete inimestega juttu puhuda. Muidugimõista tuli sisse ka votujahi teema - tekstuur. Käisin kõik laudkonnad läbi, laskevalmis Röövik vinnastatult käes, küsides - ega neil ei ole teksti näitavat taskukella? Teate, intellligent või asi, mitte keegi ei mallanud mulle näidata, mida nad oma mölafönis nii pingsalt jõllitasid, et silmamunad ähvardasid peakolust välja kukkuda. 

4 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Ei maksa siin teistes linnaigatsust tekitada, söömisest rääkimata. Ja kus on pilt, et toidu tekstuuri hinnata?

Raisakull ütles ...

Nohjah, kuidas kellelegi mõjub - ma tegin küll linnast kippelt vehkat, no ei ole see linnaelu minu jaoks, isegi Tarbatu oma, mis on oma olemuselt Kalevani omast kuristikusügavusest üle.
Peldiku lampkasti ma küll praegu torkima ei lähe...

Helve ütles ...

Mulle Tartu meeldib.
Ja milline kaval võte lage näidata, palju tekstuure ühele pildile mahutatud.

Raisakull ütles ...

Omal ajal Tarbatus tudeerides sai kõige otsemad rajad endale selgeks, et ei peaks linnatransporti kasutama, ses mõttes meeldib see linn mulle ka, kuid pikemat aega ma seal ei elaks - liig kaua olen olnud niinimetet "maal" elanud - hing ihkaks avarust, mida ükski linn või küla pakkuda ei suuda...

Too foto on ju puhas laiskusenäide, aga et ta kaval on...