laupäev, 3. oktoober 2020

Raisakulli pehmed

Kardulad tuli pehmeks saada, lisasin peekoniviile ja läks see kompott ahju. Ja pärast tuli ära süüa...
Koivad, keel ja aju muutuvad pehmeks - no teadagi, mis aitab...
Valik pehmeid kotte ja trussikuid vitriinis...  

 

8 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Esimesel pildil oleks nagu kandik kahele, aga kahvleid vaid üks?:)

tegelinski ütles ...

Pehmed väärtused kõik! Või no ma ei tea, pehmed ajud siiski jätaks välja.... Aga viimane foto on loovuse arendamise ülesanne: kuidas oma perekonna nime ära kasutada!

Helve ütles ...

Väga peene kaubavalikuga aken! Nii pehmelt ajuvaba.

Kaamos ütles ...

Ma pidin viimast pilti lausa suurendama, et sellelt trussikud ära tunda! Ajuvaba tõesti, kus selline vitriin asus?

(Ahjukartuli järgi isutab...)

Raisakull ütles ...

No ma üksik poissmees...

Raisakull ütles ...

Seda, et Jürgeni vahmiil on selle taga, tuli mulle pähe küll, aga vaevalt see nii on.

Raisakull ütles ...

😎

Raisakull ütles ...

Tarbatus on/oli(?) Rüütli tänaval üks kingituste/pilakaupade pood.

Kui tõesti isutab, siis on pilt elutruu.
(Mul ka neelud käivad, kui seda kaen.)