esmaspäev, 18. veebruar 2019

Kuidas ma kosjas käisin


Viimati Lõuna-Eesti tretil olles kutsusid külaeided mu endi sekka, tutvustasid mulle ühte kena naist ja hakkasid ümbernurgamesijuttu ajama ning vihjama, et vaba ja vallaline teine...
Jõudsin veel ringi vaadata ning tuvastada järgmist: meessoost isendid olid enamuses jalga lasknud, mõni üksik mulle jummelist võõras isand oli veel laua manu ja kallas viina kõrisse...
Seega isameest ei olnud kuskilt võtta.
Ohkasin raskelt – isegi kosjaviina ei mõiganud ma kaasa tarida.
See kõik tuli nii äkki, nagu pauk selgest välgust.
Õnneks taipasin kiirelt, mida ma tegema peaksin.
Käisin tagaruumes, võtsin sealt „laenuks” ühe pudeli, mille ma kosjaviinaks ristisin.
Kukrite ühte vana lugu
...mina lähen kosja
pidu panema,
teistel pole asja,
seega keelata...
ümisedes liikusin tagasi naiste sekka.
Mu õde tahtis ka manuliseks tulla, aga külanaised ajasid ta kätega vehkides ära.

"Näete, ristiinimesed, kosjaviin ja kosilane on kohal, aga isameest pole ning te peletasite isamehe asendaja emanaise ka nüüd minema..."

Aga vähemalt "laenuksvõetud" kosjaviinad võeti kenasti vastu. 

11 kommentaari:

Kaamos ütles ...

No näed siis, nüüd vaja noorik veel ainult koju vedada. Tore, kui jutt tõsi on!

A.I.V.O. ütles ...

Jutt jummelist tõsi!
Ainult et teisest Eestimaa otsast siia vedada...
Hmmmnjah, pole nii pikka ohelikku.
Tuleb ise sinnapoole kiikama/liikuma hakata.

A.I.V.O. ütles ...

Koduväiks või nii...

Kaamos ütles ...

See ju kõige pisem asi, suuruke Eestimaa ikka on, pöidlaots, ei enamat.

A.I.V.O. ütles ...

Sa tahad vast mainida, et seitsmepenikoormasaapaid, mis ma nädal tagasi kuskilt hiina veebipoest tellisin, polegi enam vaja?

Ulf D. Mortum ütles ...

Võeh, mia olleki kodoväi etkel. Õnness vai peräkü om lootust ka oma eramu püsti lüvvä...

Kaamos ütles ...

Seitsmepenikoormasaabastega oled kahe sammuga Lätis, astud pruudist mööda nii, et müdiseb!

A.I.V.O. ütles ...

Ongi hea, Lätist saab veel odavat piduviina, mis tuleb euroalusega sappa võtta ja seejärel tuleb Leetu välja sammuda ning tagasitulekuks täpset triangulatsiooni kasutades olen ilmselt pruudi man...

A.I.V.O. ütles ...

Püstkoda, jurta, vigvam... - heal lapsel mitu nime, eks ole.
Paned ühte kohta üles, kui ära tüütab ntx vaade, pakid asjad kokku, liigud pool kilti paremale ära, lööd "mustlaslaagri" sinna püsti ning jälle on rahu hinges.
Saab ka karavani, haagissuvila abiga parima koha leida...

Ulf D. Mortum ütles ...

Kon man, olli vahepääl esiki säänne aagissuvilast suuremb ratastelmaja mõtten mõlkunu :D Tettäss egäst imeasju. Krunt jo olleman :D

A.I.V.O. ütles ...

Jep, merekonteineritest ehitet eluruumid on ka mõte.
Viimase aja hullus on hoopis põhumajad...