kolmapäev, 2. jaanuar 2019

Hüva siis


Head seda ja kolmat!
Ma ei oska nii järsku muud ütelda.
Mõtlesin natuke aega tagasi, et ma pole elu sees vist mingit sisekaemust endale korraldanud.
Mulle tundub see täiesti mõttetu tegevusena.
Et kui ma midagi leian endas, siis tirin ta väevõimu kasutades välja ja hakkan kõva raha eest laatadel näitama?
Ekee! Ei, kulla lugeja.
Pigem hakkan kahetsema, et selle inimvihkajaliku teo toime panin.
Selle eest võiks olla karistusseadustikus mingisugune kõva väänamisega paragrahv olla – vähim, mis antakse, on eluaegne ilma igasuguse armuandmiseta esimesel pühapäeval joosta amokki.

Skaibi mahatapmisest ka paar sõna.
Vana aasta õhtul võtsin selle jäleda teo käsile nagu vanad eestlased enne jõule seatapmise...
Jõudsin sinnamaani, et kustuta konto.
Litsusin seda konto kustutamise nuppu.
Aga ta sinder tahtis meiliaadressi.
Persse, raisk!
Miks, kurat, sul seda enam vaja on, kui ma tahan lõpetada teenuse pruukimise?
Ma ei teagi enam, kas lõin pisipehme taevakese mättasse või mitte...

Kommentaare ei ole: