pühapäev, 30. september 2018

Nädal


Nädal tagasi mööbeldasin veidi. 
Tõstsin laua teise kohta. 
Ning tuba näis avaram.  
Nüüd tunnen, et vähe kõhedavõitu on. 
Järelikult pean taas mööbeldama hakkama. 
Seesama tuba tuleks väiksemaks teha.
Sügisene rõskus ju. Ega talv ka kaugel ole. Enne tuleb sügis üle elada. 
Aiamaa on ümber pööratud nagu lambanahkne kasukas.

Sirgust ma kribasin. 
Kuid Helme-bandest (loe: EKRE) ei sõnagi.
Otseselt võttes neile pahaks panna midagi ei saa. 
Ainult mulle ei jõua kohale, miks nad meedia peksupoisid on?
Pea samad loosungid, mis teistelgi, vähe rahvuslikuma värviga üle võõbatud, kuigi eelkäijaks oli kolhooside/sovhooside esimeeste/direktorite parteide kogumik. 
Kui EKRE nii paha erakond on, siis peaksid intelligendid eemale hoidma, kuid mulle tundub, et see on juba meepütt, mis meelitab kõiki ligi. 

Kui juba mölin poliitikale läks, siis tahaks teada, kas "Elurikkuse erakonnaga" saavad ka kriminaalid ning muidu pätid ja kerjused liituda? 
Vastasel juhul pole uus partei nime vääriline...   

Mis veel? 
Kultuurist ka mõni sõna.
Teatritükki käisin vaatamas. 
Üle pika aja.
Kapist välja” Alburahva teatri esituses.
Polnud väga vigagi. 
Isegi väga „pro” oli. 
Kui nuriseda, siis subtiitrid kulunuks ära küll. Vanas harjumuses olen kinni telekat vaadates, niipalju kui ma seda jõllitan. 

Selge see, et mu kuulmine läheb aina sitemaks ja sitemaks. 
Kuuldeaparaadiga sihuke teema, et kui selle kõrva pistan, hakkavad taustahelid häirima. 
Aga kus mul see raketitööstuse produkt võtta on? Üks üle kolmekümne-aasta vanune kõrvatagune aparaat mul on, aga see ei tööta hoolimata uue patarei sissepanekul. Järelikult on ta amortiseerunud. 
Siis on mul veel, mitte just minu oma, kaks üle poolesajandi vanust traadiga kuulmisevõimendajat, üks mingisugune vene kirjadega ja teine Philipsi toodang, kusjuures viimane läigib nagu Zippo tulemasin. Nendega pole mul midagi teha – minu kõrva kuulmeaugus nad ei seisa.
Lõppude lõpuks paari-kolme ürituse pärast aastas pole mul mõtet uut aparaati muretseda. 
Lihtsalt manan endale sellise lõusta ette, et hästi põnev on...

15 kommentaari:

Ulf D. Mortum ütles ...

Ai kurja, nüit alles avastasi, et olet taas bloogama nakanu... A noit apastraate võiss mulle pakku, ku om T asend ka olleman? Mul kõik koolnu...

A.I.V.O. ütles ...

Seda ma tean kindlalt, et T on ainult Philipsil, teistel ma ei mäleta - võimalik, et Pööbelmanni viimasel aastal saadud Pöögelmanni-aparaadil on ka T olemas. Philipsi oma tarvitab muuseas AA tüübi sarnast elementi, venekirjadega aparaadil pole akusid saada...
Ma ei saa neid ära ka anda, museaalid nagu teised - hea vaadata tehnoloogia arengut.

A.I.V.O. ütles ...

Põhjus on lihtne, miks ma taas netis mölisema kipun, et mõned lausa nurisesid, et
elu olla igav,
kui ma ei kriba...

Ulf D. Mortum ütles ...

Nujaah, eks mia naka sis isi endale apastraati ehitama, elektroonikajuppe jagub. Määneki vanamiis kooli är nink mia sis sai nõnnaüteldä perändüsess.

A.I.V.O. ütles ...

Ma siin jäin vaimusilmas ühte pildirida jõllitama: et sa ehitad/joodad kokku sihukese kuuldeaparaadi, millega saad läbi kuu aega ilma laadimiseta - töötab traktori aku pealt...
Peaks tervislik ka teine olema, arendab muskulatuuri, lühikese ajaga on sikspäkk kõhus kinni ja võidki Mister Olümpiale minna.

Ulf D. Mortum ütles ...

Peris ää :D Tegelt mul om väikest viisi määnsit ime akusi kogunu. Täidsä säänne mõte, et teess üte akutoitega elektrikidra võimu kah. Saass mõtsa vahel kärinat lasta :D
Distortion/overdrive plokk etkel tüün.

A.I.V.O. ütles ...

Tuleb viiulipoognaga kidrat Page'i kombel saagima hakata, ehmatab vähemalt seenelkäijad kaugemale headest kohtadest.

Ulf D. Mortum ütles ...

Muusääs määneki poogen om ka tulevigu plaanin. Aint obese änd om viil puudu. Piä vast äste peene tamiiliga pruuvma.

Ulf D. Mortum ütles ...

Üts asi viil. Piäss Katzendrecki blooga äkitse ellu äratama? Pisuke paradigmamuutus nink meskit viil. Lõustakasti postitiste varukoopia kasvai.

A.I.V.O. ütles ...

Sa ju vana kalamees, peaks neid tamiile leiduma.
Alternatiivina võid leeklambiga veidi jämedamat tamiili soojendada ja siis pressrulli vahelt neist nailonnuudlitest lameusse pressida.

A.I.V.O. ütles ...

Õndsad on need, kes ei tea...
Ju ma olen oma suures õndsuses maha maganud su "larhvistumise", kui ma ikke viimasest lausest õieti aru sain.

Ulf D. Mortum ütles ...

Algusen olli lõustaka kontot taris paari tõise kotusse sihe logimisess, Musescore nt. Vahel arva kriba ka sinna. Päämine asi om messenger, skaipi vai hängautsi ei paistu enämb pääaigu kiäki pruukvat...

A.I.V.O. ütles ...

Karm olelusvõitus sotsiaalsel rindel kestab vast veel mitu sajandit, enne kui kõik maha rahunevad.
Hea seegi, et mina enam ei lagasta sotsvõrgustikke oma mölaga, ehkki paljud on kutsunud nii larhvikasse ja mujalegi. Seda ma mõtlesingi, miks "taevases pe'es" ja "poovas väljas" nii vaikne on?
Aga positiivne on see, et ma ei pea iga kell igasuguste lollide kõllide peale vihastuma, saan oma mõtteraasukesi molekulideks lahustada.

Ulf D. Mortum ütles ...

Mul paar inimeläjäst viil väljariputisen elik hangoutsin vahel elütsevä, a skaibin kooliva kõik ulk aastait tagasi, ku mikisohvt tolle är ostsi nink taiva peesse käänsi.

A.I.V.O. ütles ...

Ma pean veel kannatama selle veebipõhise skaibiga - paar-kolm inimeselooma tahab sellekaudu suhelda, üks on maakera kuklapoolel, kantseldab noid hüppavaid imeelukaid; teine on kuskil põhjalas, ja kolmas siinsamas Kalevanis.
Aga seda asist eestlaste loodud rakendust, mille maikrosohvt keeras talle omaselt sitaks, ei soovitaks ma oma vihasemale vaenlasele ka mitte.
Väljapoomise asi on liidetud gmailiga, noojaah, mul niipalju aega jagub ikka, et ühe konto alt kõik need rakenduseasjad läbi käia.