reede, 22. juuni 2018

Kuidas sugulastest ilma jääda?


Mõne aja eest astusid mu mant läbi ühed lähiastme sugulased.
Olivad teised tulnud parasjagu matustelt.
Mingil hetkel läks jutt suvaliselt nende hiljutisele Ukraina-reisile ja selhvide tegemisele.
Näitasid oma nutihvöönidest piltegi.
Ma ei leidnud õigemat hetke, kui alles nüüd neilt küsida: „Aga te ikke tegite lahkunuga ka sellesinatise zjölhvi, endil irve näolõustades kinni???”

Enam nad vist mulle külla ei tule...

Tõsiselt mölisedes, ega see aeg kaugel ole, kui selhvihullus ka matustel levima hakkab, eriti kui seda tehakse lahkunu taustal.
Võigas mõttemülk on too tõesti, kuid inimloomi ja mõtteinstinkte on igasuguseid...

4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Guugelda. Juba tehakse selliseid selfisidki...

A.I.V.O. ütles ...

Aasta-paar tagasi ei tehtud vist eriti...

Pean selgituse ka manama mölakategooriate suhtes: kui on pööningumölin, tähendab see seda, et on (minu arust) lugemisväärt materjal, mille ma "Raisakulli rõvedusest" siia üle tõstan.

Kaamos ütles ...

Aaa....
Mis teha, ajad on edasi läinud😁

A.I.V.O. ütles ...

Jep.
Vist lugiti ka väljamaalta ning võeti ilmselt snitti...