laupäev, 14. juuli 2018

Jah, nõndamoodi jah...


Eelneva möla järg

Ei, ma ei ole vägistaja tüüp.
Pigem on elu sundinud ootama.
Ma siis nüüd ootangi, et keegi naisterahvas mu ära kosiks.
Sest ei oska mina teise sugupoolega flirtida.
Umbes nõnda, et annan teisele lausa eluaegse kindlustunde.
Pärast on vaja hakata seletama, miks minust mitteolenevatel põhjusil turvalisus kadus.
Näiteks puhkeb mingi konflikt, sõda vms.
Võib-olla olen liiga aus selleks, et anda katteta veksleid välja.

Tegelikult peaks lastetusmaksu kinni taguma kõik 18-45 aastased lastetud „neiukesed”. Lisaksin siia manu veel geid-lesbid-transid jms. kontingendi.
Kõrgharidus tuleks teha õppuritele hirmkalliks, selmet maksumaksja rahadega liiderlike tudengite vallatlusi kinni maksta.
Kes peale gümnaasiumi/keskkooli lõpetamist ülikooli tahavad minna, peavad arvestama selle väljaminekuga.

Sest näituseks...
Naisarstide koolitamiseks kulub üksjagu (krooniajal räägiti miljonilisse suurusjärku jäävast summast per kärss) maksumaksja raha, samas kaob bakaõppes vahepealt kolm, magistriõppes võib-olla kaks ja doktori omas veel mingisugune periood järglaskonna tootmise sessiooni.
Peale ülikooli proovitakse niiöelda jalad alla saada, sellleks kulub veel kolm-neli perioodi, ning seejärel avastatakse, et parim enne on läbi.

Seega lahendus oleks taoline.
Enne, kui kõrgharidust taga nõutama hakata, tuleks esimene titt valmis treida. Aasta pärast viiakse paprid kõrgkooli ja õpitakse lapse kõrvalt. See oleks nagu esmane tunnetamine, kas saadakse hakkama või mitte. Kui jääb aega ka üle, siis neljandamal aastal oleks aeg küps teise järglase soetamiseks.
Jah, ma saan aru küll, et laps kisab, ei lase keskenduda ja lõpuks, ülikoolilinnak polevat üldse lastesõbralik.
Kuid mõnikord tundub mulle siiski, et litsilöömise kohana kärab studentum küll, eks ole?
Vastavalt sellele kuimitu last õpingute ajal valmis treiti, langeb õppemaksu protsent iga tite pealt 20 pügalajagu. Kui selle ajaga kuus titte valmis tehti, siis makstakse noorele emale õppemaksust viiendiku jagu preemiat ning tagatippu vaba valik oma uue teenistuskoha valimisel kohustusliku suunamise asemel.

Radikaalne küll, aga viriseda olematu iibe pärast, no ma ei tea...
Või pakkuge ise paremaid lahendusi.

Kommentaare ei ole: